Podmínky ubytování v chalupa Panorama Kozákov

Stačí se chovat slušně a dodržovat noční klid po 22:00 hod. Pokud se něco rozbije, škodu nahlásit a vše vyřešíme.

Ubytovací řád
Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Na začátku ubytování obdrží klíč. Tento klíč je povinen vrátit ubytovateli při ukončení ubytování. Zákazník je povinen předejít ztrátě či odcizení tohoto klíče a nepůjčovat ho osobám, které nejsou v objektu ubytovány. Při ztrátě, odcizení, nebo zneužití klíče je zákazník povinen zaplatit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 2500 Kč; tím není dotčeno právo ubytovatele domáhat se náhrady způsobené škody.

Nástup do ubytování
Ubytovatel ubytuje zákazníka od 15:00 hodin příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 10.00 hodin. Přesnou hodinu ubytování příslušného dne si zákazník dohodne s ubytovatelem.
Nedodrží-li zákazník tuto dobu, bude mu účtována cena za další den pobytu, dle platného ceníku.

Internet
V celém objektu je k dispozici wi-fi. Heslo obdrží zákazník při příjezdu.

Domácí mazlíčci
Ubytování či návštěva objektu s domácími mazlíčky nejsou povoleny.

Kouření, drogy, alkohol
Uvnitř celého objektu platí zákaz kouření. Objekt je vybaven detektory kouře. Každé porušení zákazu je penalizováno částkou 2000Kč.

Noční klid
V době od 22.00 hod. do 6.00 hod. je zákazník povinen dodržovat noční klid.

Cennosti
Ubytovatel doporučuje zákazníkům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti odcizení. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech. Ubytovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí.

Topení v kamnech
Při topení v kachlových kamnech v obývacím pokoji dbejte maximální obezřetnosti a dvířka řádně zavírejte. Rozdělávání ohně za účelem opékání je v kamnech zakázáno. Dřevo je k dispozici u ubytovatele. Spalování odpadu je zakázáno!

Hasicí přístroj
Je k dispozici v kuchyni. V případě vzniku požáru je host povinen okamžitě kontaktovat linku 150 a nahlásit adresu Chuchelna 178, Semily.

Třídění odpadů
Třídíme odpad. Ve dřevníku jsou umístěné pytle pro třídění odpadu. Modrá na papír, žlutá na plasty a PET lahve, černá na směsný odpad.

Čistírna odpadních vod
Pro plynulý chod ČOV je přísný zákaz vylévání tuků a olejů do odpadu. Jedlé oleje vylijte do skleněné nádoby. Dále je do ČOV zákaz vhazování pevného odpadu (nerozložitelný materiál jako jsou plenky, hygienické vložky, kondomy, uchošťoury, vlhčené papírové ubrousky, fólie atd.) do WC a odpadů.

Parkování
Parkování pro 5 vozy je zajištěno bez poplatku na parkovišti u domu.

Respekt k sousedům
I když chalupa Panorama Kozákov není v přímé blízkosti sousedů, tak prosíme o respektování klidu k přírodě.
Žádná hudba ani jiný hluk po 22:00.

Cena pobytu a platební podmínky
Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému a info emailu, který dojde zákazníkovi po potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému.
Cena pobytu zahrnuje
● Ubytování pro max. 8 osob
● wifi
● povlečení na lůžkoviny, ručníky, zapůjčení fénu
● toaletní a hygienické potřeby
● dřevo do krbových kamen
● závěrečný úklid chalupy
● odvoz odpadu
Cena pobytu nezahrnuje
● energie (elektřina 7 Kč/kWh)

Kauce
Při předávání klíče od ubytovacího zařízení, je zákazník povinen uhradit ubytovateli nebo osobě jím pověřené vratnou kauci 4.000 Kč a to bankovním převodem před příjezdem.
Kauce slouží pouze jako garance úhrady spotřebované elektrické energie a na pokrytí případných škod. Při uhrazení čerpaných extra služeb bude v den odjezdu tato kauce vrácena.
Záloha bude zákazníkovi vrácena po odjezdu z ubytování ubytovatelem v případě, že zákazník nezpůsobil žádnou škodu v objektu.
V případě škody je ubytovatel oprávněn ponížit zálohu o částku rovnající se výši způsobené škody. Bude-li záloha nedostatečná, řídí se náhrada škody podle těchto smluvních podmínek.
Úhrada pobytu
Zákazník uhradí částku za ubytování dle instrukcí zaslaných mailem. Jakmile bude platba připsána na účet majitele, zákazník obdrží potvrzení rezervace.
Nedodrží-li zákazník platební podmínky pro úhradu pobytu, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům.

Povinnosti zákazníka
● Poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zajištění ubytování.
● Dostavit se ve stanoveném termínu.
● Identifikovat se platným dokladem. V případě, že zákazník odmítne předložit osobní doklad, ubytovatel mu není povinen poskytnout ubytování ani vrátit již uhrazenou částku za pobyt.
● Řídit se návody a pokyny ubytovatele a jím pověřených pracovníků.
● Povinností zákazníka a všech zúčastněných je, chovat se tak, aby nedošlo k jejich újmě na zdraví, životě nebo majetku, jakož i ke škodě na majetku ubytovatele.
● Dohlédnout na děti případně jim zajistit dozor, který by předešel jejich možnému úrazu v objektu i jeho okolí či způsobení škody na majetku ubytovatele.
● Řádně užívat ubytovací prostory, dodržovat v nich pořádek a čistotu.
● V zimním období odklízet sníh a námrazu ve venkovních prostorách. Ubytovatel nenese žádnou odpovědnost za případná zranění způsobená náledím.
● Při odchodu z ubytovacích prostor uzavřít okna a dveře.
● Bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v ubytovacích prostorách.
● Bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou zákazník nebo osoba s ním ubytovaná v ubytovacích prostorách způsobil.
Zákazník nesmí bez předchozího souhlasu ubytovatele:
● Provádět podstatné změny v ubytovacích prostorách (stěhovat nábytek, apod.)
● Používat v prostorách vlastní spotřebiče
● Přenechat ubytování jiné osobě
Vzniklé škody způsobené zákazníkem
Každý má právo způsobit škodu vlastní nepozorností nebo neopatrností. Zrovna tak má povinnost vzniklou škodu uhradit.
Zákazník si ve vlastním zájmu překontroluje zařízení a případné nedostatky nahlásí ubytovateli během prvního dne. Pokud následně vzniknou libovolné škody na vybavení exteriéru a interiéru, zákazník je povinen tyto neprodleně uhradit v plném rozsahu.
Případné silné znečištění lůžkovin (zvratky, výkaly, krev apod.) je zpoplatněno částkou 2.000 Kč/sada. Významné znečištění interiéru nebo exteriéru je zpoplatněno samostatnou částkou dle výše škody.
Ztráta klíče je zpoplatněna částkou 2.500 Kč/ks.
Zákazník je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách ubytovacího zařízení Panorama Kozákov včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou bude objekt vyřazen kvůli vzniklé škodě z provozu. Tuto povinnost má zákazník i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované se zákazníkem.

Povinnosti, práva a odpovědnost ubytovatele
Ubytovatel je povinen odevzdat zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
Žádné náhrady nebudou poskytnuty kvůli nefunkčním zařízením jako je myčka, sporák, krbová kamna, TV, atd. Ubytovatel vynaloží veškeré přiměřené úsilí, aby zajistil, že taková zařízení budou a zůstanou v dobrém provozním stavu. Žádné náhrady nebudou poskytnuty kvůli výpadkům elektřiny, nedostatku vody, záplavám, sněhu.
Ubytovatel dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů a je povinen udržovat ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu.
Zákazník přitom souhlasí s tím, že po celou dobu trvání pobytu má ubytovatel, popř. jím pověřená osoba (údržbář, zaměstnanec bezpečností agentury, úklid ap.) právo vstupu do ubytování za účelem výkonu svých služebních povinností.
Ubytovatel nezodpovídá za újmu na zdraví (případně škody na majetku) zákazníků, která vznikla jejich neopatrností, nepozorností, nedbalostí, špatným používáním nebo špatným dohledem (dozorem).

Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy
Změny ve smlouvě
Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí.
Ukončení pobytu ze strany ubytovatele
Ubytovatel má právo od této smlouvy odstoupit v případě, že zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou. V takovém případě si ubytovatel vyhrazuje právo ukončení pobytu zákazníka před uplynutím dohodnuté doby, aniž by z toho plynula povinnost uhradit zákazníkovi již uhrazenou částku za pobyt. Důvodem k ukončení pobytu je také pobyt nenahlášených osob, porušení zákazu kouření v prostorách chalupy, přítomnost zvířat a ničení inventáře. Takové odstoupení ze strany ubytovatele nemá vliv na povinnost zákazníka zaplatit veškeré pohledávky z této smlouvy.
Odstoupení musí být provedeno písemnou formou a doručuje se druhé smluvní straně e-mailem.
Odstoupení ze strany zákazníka – Storno podmínky
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování.
Zákazník, který žádá o storno nejméně 30 dní před nástupem do ubytování dostane zpět 100% uhrazené částky.
Pokud stornuje mezi 29 – 14 dny před nástupem, dostane zpět 30%.
V případě zrušení pobytu nejméně 14 dní před nástupem dostane zpět 50%.
V ostatních případech bez náhrady na refundaci.
V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění na straně ubytovatele, nevzniká tomuto povinnost vrátit zákazníkovi zaplacenou cenu pobytu, ani její poměrnou část.

Souhlas se smluvními podmínkami
Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty v ubytovacím zařízení chalupa Panorama Kozákov a vstupují v platnost a účinnost dne 28.02.2025.
Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami a stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje.
Tato smlouva mezi zákazníkem a ubytovatelem a práva a povinnosti z ní vyplývající se řídí českým právem. Česká verze smlouvy je závazná.

Chalupa je nekuřácká a domací mazličci nejsou povoleni.

Informace o Vašem příjezdu a odjezdu

Minimální délka ubytování 2 noci.

Váš příjezd
Standartní nástup na ubytování v pracovní dny je v 15:00 až 18:00 hod. Pokud Váš pobyt u nás začíná v sobotu nebo neděli, můžete přijet již v 14:00 hodin.

Váš odjezd
Odhlášení hostů nejpozději do 10:00 hodiny v den odjezdu.

Storno poplatky – při zrušení pobytu:

  • jeden měsíc a méně před pobytem 30% z celkové ceny za ubytování
  • méně než 14 dní před pobytem 50% z celkové ceny za ubytování

cs_CZCzech